INFOTIP

Expert IT solutions

INFOTIP este o societate comercială românească cu sediul in Botoșani care activează pe piața produselor și serviciilor software din anul 1999. Societatea își desfasoară activitatea în domeniul implementării soluțiilor informatice asigurând consultanță software și hardware, realizarea de aplicații software dedicate și implementarea de soluții informatice integrate pentru clienți din mediul privat și din administrația publică.

INFOTIP detine în prezent implementări importante de soluții informatice integrate în instituții bugetare aparținând administrației publice, unități de învățământ și societăți comerciale. Experiența acumulată și tehnologiile informatice utilizate constituie o platformă solidă în abordarea proiectelor de informatizare de mare amploare ce presupun organizații distribuite teritorial, cerinte complexe de gestiune, implementare a standardelor de interoperabilitate precum și asigurarea securității datelor.

Misiunea companiei

Realizarea și implementarea de soluții informatice de calitate care ofera clienților companiei beneficii pe termen lung prin flexibilitate și inperoperabilitate.

Obiectivele companiei

Ocuparea poziției de lider pe piața implementării de soluții software dedicate prin oferirea de produse și servicii profesionale și îmbunătățirea continuă a procesului de management al calității.

Managementul calității

INFOTIP este preocupată de dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calității conform cu cerințele standardului de referinta SR EN ISO 9001:2001, ca principal mijloc de a furniza încredere asupra capabilității firmei de a presta servicii conforme cu cererile clienților. În acest scop conducerea societății a stabilit politica în domeniul calității și obiectivele calității și conduce personal analizele efectuate de management cu scopul de a asigura disponibilitatea resurselor necesare.

Orientarea catre clienți și satisfacerea cerințelor specificate precum și a celor nespecificate ale acestora, dar considerate importante, este o preocupare permanentă pentru întreaga organizație. Determinarea și satisfacerea cerințelor clientului sunt preocupari constante ale managementului, în scopul depășirii asteptărilor clienților.