Managementul documentelor

Registratura, procese de lucru și scanare documente

ATENA DOC

Management documente și registratură

Aplicația permite urmarirea intrarilor si iesirilor documentelor, precum si calea urmata de documente prin diferitele departamente in timpul procesului de rezolvare.

Pentru simplificarea consultarii anexelor documentelor, aplicatia permite atat atasarea de fisiere suplimentare (ce pot sa contina imagini scanate ale documentelor anexe, textul documetelor anexe) cat si crearea de referinte catre alt document inregistrat in sistem.

Aplicația ofera posibilitatea de a cunoste situatia si locatia unui document in orice moment.

Pricipalele facilități:

  • Departamente dispuse intr-o structura ierarhica, departamentele sunt entitati ce contin utilizatori si intre care circula documentele;
  • Funcții reprezinta seturi de privilegii acordate utilizatorilor cu privire la accesibilitatea documentelor;
  • Persoane utilizatori dintr-un departament. In functiile de privilegiile detinute, vor putea executa diferite operatii asupra documentelor;
  • Informații date auxiliare, de diferite tipuri, cu referinte la continutul documentului;
  • Tipuri de documente specifica unele detalii ale documetului: informatiile auxiliare si scenariul;
  • Scenarii de lucru departamantele catre care se va redirecționa documentul;

ATENA CERT

Stare civilă

Aplicația gestionează emiterea certificatelor de stare civilă, listarea lor și evidența mențiunilor fiecarui tip de act:

  • actele de nastere: certificat de nastere, schimbare de nume, paternitate, recunostere copil, casatorie, casatorie in alta tara, filiatie, adoptie, desfacere casatroie, redobandire cetatenie, dobandire cetatenie, retragere cetatenie, schimbare de nume/prenume, inregistrare tardiva, deces
  • actele de casatorie: certificat de casatorie, desfacere casatorie, deces
  • actele de deces: certificat de deces

Aplicația permite generarea registrelor de certificate de nastere, casatorie si deces, precum si situatia nasterilor in functie de sex pe o perioada determinata, situatia casatoriilor pe o perioada deternimata si situatia deceselor in functie de sex si pe o perioada determinata

Sunt oferite posibilități de cautare a actelor dupa nume, prenume, CNP, sau numar act.